...
...
...
 

Treening

 

Võistlused

 

Klubi

 

Kontakt

 
  ... Viljandi tri ... Kiili du ... Jüri basseinitri ... Saku tri ... Saku du ... Viitna tri ... Täispikk ...  
  ... Tulemused ... Fotod ...  

...

JALGRATTAETAPP

Rattaraja üldkaart



Jalgrattaetapp toimub maanteedel ning kõrguste vahed on arvestatavad ainult viaduktide juures.

Distantsi kirjeldus ja ohud rajal on järgmised:

  1. Karjäärist Männiku teele on 0,3 km on asfaltkattega, pööre paremale, Saue suunale – tee on kaetud asfaltkattega.
  2. Kanama viaduktile jõudes, kui läbitud on 7 km, ületatakse viadukt ning sõidetakse parempöördega Pärnu suunale. Esimesel korral tehakse „liblikaring“ viaduktil nagu on näidatud skeemil.
  3. Ohuna on vaadeldav hetk, kui viadukti alt läbi sõitmise järel satutakse teisele sõidureale, sest Saue suunalt Pärnu poole liikuvad sõidukid on esimeses sõidureas ja kiirendavad.


  4. Kanama viadukti ja Ääsmäe harutee ringtee vahelisel lõigul sõidetakse 8 ringi. Ääsmäel on ohuna vaadeldavad peateel liikuvad ning tagant lähenevad sõidukid.


  5. Kanama viadukti juures sõidetakse alt läbi ning seejärel suundutakse parempöördega viaduktile, ületatakse Tallinn-Pärnu mnt ning parempöördega minnakse viaduktilt maha uuele ringile.


  6. 8 ringi läbimise järel suundutakse edasi Keila poole – ei pöörata enam Kanama viaduktilt maha, paremale, vaid sõidetakse otse. Viaduktist mõõdetuna 10. kilomeetril Keilas pööratakse vasakule Paldiski mnt tn´le ning rattarada lõpeb Keila Tervisekeskuse ees.

Korralduslik info rattadistantsi kohta:

  • Värskenduspunkt asub iga ca 20 km järel. Värskenduspunktis pakutakse kraanivett, coca-colat, spordijooki, banaani, apelsini, rosinaid, leiba, soola ja soolakurki.
  • Jalgrattaetapil peab võistlus olema individuaalne, ilma saatemasinateta.
  • Korraldaja pakub võistlejatele ratta tehnilist abi.
  • Ratta detailide asendamisel võib kasutada kõrvalist abi. Purunenud detailid asendatakse samaväärsega, mis ei annaks eelist teiste võistlejate ees.
  • Võistleja täidab liikluseeskirja nõudeid.
  • Võistlejal ei ole lubatud tuules sõita, st leida varju teise võistleja taga või kõrval.
  • Tuules-sõidu tsooniks loetakse võistlejat ümbritsevat ristkülikut, mis on 3 m lai ja ulatub 10 m võistleja tagarattast tahapoole. Esiratta esiserv määrab ristküliku 3 m laiuse esikülje tsentri.
  • Ühe võistleja tuulessõidu tsoon ei tohi kattuda teise võistleja tsooniga. Võistleja võib siseneda teise võistleja tuulessõidu tsooni, kuid peab olema näha, et ta sõidab sellest tsoonist läbi. Teise võistleja tuulessõidu tsooni läbimiseks on antud maksimaalselt 20 sekundit.
  • Kui võistlejast möödub teine võistleja, on ta ise vastutav tuulessõidu tsoonist väljajäämise eest kas külgsuunas või jäädes 10 m tahapoole. Võistlejast on möödutud, kui mööduja võistleja esiratas on eespool teise võistleja esirattast.
  • On keelatud saavutada ebaausat edu, sõites ametlike saatemasinate, TV ja raadiomasinate jne. tuules. Minimaalne vahe jalgratta ja masina vahel on 35 m.
  • Tuulessõit on lubatud järgmistel juhtudel:
          - turvalisuse kaalutlusel;
          - 100 m enne ja pärast vahetusala, abipunkti, värskenduspunkti;
          - järsus kurvis.

Jalgrattad peavad vastama järgmistele tingimustele:

  1. mitte rohkem kui 2 m pikad ja 75 cm laiad;
  2. keskjooksu tsentri kõrgus maast peab olema vähemalt 24 cm.
  3. sadula esiotsa puudutav vertikaal ei või olla rohkem kui 5 cm eespool ja rohkem kui 15 cm tagapool keskjooksu tsentrit läbivat vertikaali ja võistlejal ei tohi olla võimalust nihutada võistluse käigus sadulat väljaspoole neid piire;
  4. esiratta telje ja keskjooksu telje tsentreid läbivate vertikaalide vaheline kaugus ei või olla väiksem kui 54 cm ja suurem kui 65 cm. Väga pikkade ja väga lühikeste võistlejate puhul võib teha erandi;
  5. õhutakistust vähendavad katted on keelatud;
  6. pidurilingid peavad olema monteeritud juhtrauale, mitte eraldistardirauale, ega suunaga ettepoole;
  7. käiguvahetuslülitid on lubatud eraldistardi juhtraua otstes keskel;
  8. esiratas peab olema kodarratas, kuid selle diameeter võib erineda tagaratta diameetrist; katted võivad olla ainult tagarattal. Võistlustoimkond võib ohutuse huvides tingimusi muuta; näiteks siis, kui on väga tugev tuul.
  9. juhtraua otsad peavad olema korgitud;
  10. mõlemal rattal peab olema pidur;

Võistleja peab kandma jalgrattakiivrit, mille on ohutusnõuetelt heaks kiitnud ametlikult tunnustatud standardiseerimis- või testimiskomisjon. Kiivril ei tohi olla vigastusi. Muudatused on keelatud.

Kiiver peab kogu rattaetapi vältel olema kindlalt kinnitatud ratta võtmise momendist kuni ratta asetamise momendini.

Mittetraditsiooniline või ebaharilik jalgratas või varustus ei ole lubatud, va  Peakohtuniku loal.

Võistlejal on number rattaetapil kinnitatud taha.

...
... ...
... ...
... ...
... ...
...
Tunniplaan
...
kalender
...
... ...
... ...
...
Toetajad
...

http://codeborne.ee
https://www.cfs.ee/

...
WEB BY ... AND  New Media Guru

... ...